miercuri, 30 aprilie 2008

SeX Zone Primul Episod: Masturbarea

un articol de Alexandru
Pentru ca Chateaubriand (unul din autorii acestui blog) a publicat un articol nevinovat legat de prezervativ si istoria acestuia, am decis sa ii preiau initiativa si sa merg mai departe cu ceva mai nonconformist. Asadar iata ca am inceput sa scriu primul meu articol pe blog in totalitate legat de sex. Dupa cum precizeaza si titlul, tema acestuia este masturbarea, un proces definit foarte pe scurt de DEX ca fiind "actiunea de a se masturba si rezultatul ei; onanism". Daca mergem mai departe si cautam definitia onanismului dam de un raspuns cel putin la fel de limitat precum autorii acestui dictionar: "anomalie sexuala care consta in obtinerea orgasmului prin autoexcitatie". Prin urmare, conform DEX-ului, =)), 92% din barbati si 62% din femeile acestei planete sunt niste anormali (procentele le-am luat de pe wikipedia, un nene pe nume Alfred Kinsey a facut niste studii legate de sexualitatea umana ;) ).

Hai sa vorbim deschis despre masturbare! La fel ca si homosexualitatea, e ceva practicat inca din antichitate, pe cand mos-stramosii nostri nu aveau casti bluetooth sau net wi-fi in mega-magazine, dar erau curiosi sa isi exploreze propriul corp si implicit propria sexualitate.
Din punctul meu de vedere, masturbarea este un act la fel de natural ca mictiunea, plansul sau mancatul. Insa, ca orice tanar gay nascut intr-o tara conservatoare, primele mele ganduri legate de autosatisfacere erau usor deformate de tot soiul de prejudecati si cutume provocate ba de familie (aka. tabuuri legate de sex) ba de ce am mai auzit din diferite canale (mai mult sau mai putin conventionale). Ciudat dar adevarat, au existat momente in care credeam ca daca vreau sa devin heterosexual va trebui sa renunt la masturbare! Timpul a trecut, lucrurile au evoluat, am reusit si eu sa ma emancipez iar acum incerc sa am o perspectiva cat mai detasata asupra faptului ca sunt gay.
Destul despre mine! Sunt foarte curios sa citesc parerile voastre legate de masturbare, felul in care o practicati, daca o considerati ceva instinctual sau de ce nu un izvor de placeri gratuite.
Pana la urmatorul articol din seria SeX Zone, sper sa aveti parte de momente placute ....cel putin in compania propriei voastre persoane.

4 comentarii:

Anonim spunea...

imi faci pofta cu articolu tau :P

Anonim spunea...

Decat sa mergem cu cine stie ce nespalati mai bine apelam si la manuta dreapta :))

Anonim spunea...

trebuie trebuie si asta :)))

Anonim spunea...

masturbarea nu este un subiect tabu! hello! trezirea bunici si parinti obsedati de conventional!trezirea!foarte tare articolul! revenind la masturbare, ea un lucru firesc, cum e si sexul, minciuna, mersul pe bicicleta toata lumea o face, dar putini recunosc! e atat de fireasca incat, ........hai sa recunoastem, am descoperit-0 singuri....