luni, 23 iunie 2008

About friends . . . (1.)

un articol de Chateaubriand
Amicitiile, imi place sa cred, sunt la fel de deosebite precum o iubire. Daca doi oameni ajung sa se simta bine in compania lor, sa dezbata subiecte fara bariere, sa isi spuna secrete pe care le pastreaza in amicitia lor, sa se caute des, sa iasa impreuna, sa se intereseze unu de starea celuilalt, intr-adevar se poate nume o relatie de amicitie frumoasa si sincera. Am avut un amic pe care l-am considerat bestfriend-ul meu dupa putina vreme ce l-am cunoscut (asta acum 6-7 ani), considerandul un om valoros cu un caracter rar intalnit. Ne-am inteles extraordinar, eram foarte apropiati, ne asemanam foarte bine la gusturi si gandire. Am ramas in repetate randuri dezamagit vazand ca el nu are aceleasi sentimente pe care le aveam eu pentru el, mai mult de atat, el niciodata nu m-a numit niciodata bestfriend. Dupa multi ani de amicitie a ales ca si bestfriend-ul lui o persoana pe care o cunoaste de prea putina vreme, de cateva luni. Cand am analizat situatia cu un alt foarte bun amic, am ajuns la concluzia ca uneori amicitia sincera a unui om nu este apreciata pentru simplul fapt ca nu se impune destul de bine si fortos precum fac unele persoane si uite asa desi meriti, esti inlocuit de persoane total nepotrivite. O alta explicatie este si faptul ca probabil acea persoana nu stie sa faca distinctie intre o amicitie sincera si una falsa.
Azi am iesit cu doi amici pentru care am mult respect si m-au ajutat sa ma pregatesc pentru un examen prin care ei au trecut deja. Vreau sa mentionez aici ca uneori gesturile sincere si oferite din adancul sufletului, facute fara nici un fel de obligatie pot inchega amicitii foarte reusite. Mergand pe un drum neasfaltat, detasat de strazile de oras cu privire spre o campie verde am analizat foarte multe tipuri de oameni, am ajuns la concluzia ca sunt totusi persoane care merita sacrificii, merita sa le oferi o prietenie sincera, un sfat prietenesc, sa-i inviti la o poveste, la un ceai atunci cand vezi ca au nevoie sa vorbeasca cu cineva, si nu numai atunci.
Eu in ultima vreme am fost placut impresionat de catre unii dintre amicii mei sau de catre amici in devenire :) sunt persoane care ascund o cultura cu baze deosebit de bine construite, caractere unice prin felul lor de a fi, prin ideile pe care le pot expune, prin cuvintele calde pe care le pot oferi oamenilor care le manifesta atentie si incearca sa lege o relatie de amicitie cu ei.
Iti doresc si tie succes si nu uita ca uneori un prieten sincer poate insemna mai mult decat un frate de sange.Respecta si da o sansa oamenilor care merita si vor sa fie amicii tai,daca este cazul. A big big hug and a sweet kiss for my friends :P

6 comentarii:

Anonim spunea...

sunt de acord cu tine :)

AcidKidd spunea...

am reaprins laptopul pentru ca nu pot sa adorm;)) prea mult espresso frappucino :P ...frumos articol...ce mi-a atras atentia e partea cu sansa fata de oamenii care merita sa fie amicii tai. Unii oameni uita sa acorde saansa asta din diverse considerente (gen vorba din popor, teama de a nu da iluzii persoanei respective etc). Un om de calitate intotdeauna va avea ochi pentru lucruri profunde!

Anonim spunea...

Prietenii adevăraţi rămân prieteni adevăraţi chiar dacă diverse circumstanţe îi despart. Cel puţin cu ai mei aşa funcţionează ;)

Baftă!

worddevotee spunea...

eu nu am reusit de adevaratelea sa ma detasez de asta si de multe ori stau si ma intreb cat de obiectiv sunt intr-o situatie de genul.am ales sa nu imi fac prieteni...de suflet.laim , nu?

Anonim spunea...

ciao. foarte frumos acest blog si articolele tale in special acesta sunt apreciabile si sufletiste.
felicitari si mult succes.

Anonim spunea...

ciao. vreau sa te felicit pentru blog si pentru acest articol. sincer m-a imprsionat. si eu am avut in viata mea cativa amici care credeam ca imi vor fi prieteni pentru todeauna pana in momentul in care am realizat ca eram mai singur ca niciodata, intr-o lume in care parca se darama in jurul meu. toti aceiia pe care i consideram prieteni s-au dovedit in unele momente a-mi fi dusmani, au incercat sa ma distruga. Insa azi am inceput sa cred ca prietenia este un lucreu sfant, nu un oarecare cuvant spus la intamplare... Alti prievesc prietenia ca si pe o afacere ceea ce mi se pare cel mai josnic lucru. E adevarat ca dintr-o prietenie se pot lua nastere multe sentimente dar trebuie sa avem grija cu aceste sentimente. poate ca persoana mea, sau a ta le simte in adancul sufletului dar trebuie sa ne asiguram ca si persoana de langa noi are aceleasi senimente. Merci pentru blog si pentru articol. Esti cel mai tare, tine-o tot asa!!!