duminică, 8 iunie 2008

In my 20s and sad...

un articol de Alexandru
Exista unele momente in viata care se aseamana cu un dus rece facut dis de dimineata. Momente in care realizezi ca pierzi o persoana draga sau in care nici macar tu nu te mai recunosti in oglinda.
Am avut parte recent de un astefel de moment, in care mi-am dat seama ca viata mea a devenit un soi de haos mascat. Daca iarna trecuta, cand m-am lovit de stresul si volumul de materie excesiv din prima mea sesiune, acum, la inceput de sezon fierbinte, mi-am dat seama ca m-am indragostit exact de cine nu ar fi trebuit.
E ciudat, dar am impresia ca fenomenul acesta de " te-a strapuns sageata lui Cupidon" functioneaza destul de anost. Nu e prima oara cand mi se intampla sa ma atasez de persoane nepotrivite. Pur si simplu se intampla sa nu dau atentie decat acelor oameni care nu-si manifesta un interes real fata de mine, care poate uneori au o atitudine sarcastico-ingamfata la adresa mea, pentru care eu nu reprezint decat simplu anodin, usor de dus cu zaharelul.
Astfel, chiar daca peste mai putin de doua luni fac 20 de ani si ar trebui sa imi traiesc viata din plin, eu ma plafonez de povesti fara niciun final si oameni insipizi. Adevarul este ca in lumea gay din Cluj (Romania) este extrem de greu sa te poti indragosti de cineva, chiar daca baiatul pare a fi okay. Majoritatea iti pun din start bariere ("eu la 30 de ani ma vad cu sotie si copii", "nu te poti indragosti de un barbat", "sa fi gay e o nebunie, imi va trece cu siguranta"), care iti dau senzatia ca te afli intr-o relatie pasagera, de tranzitie, nu ceva veritabil, bazat pe sentimente si profunzime. Mai exista si acel soi de indivizi parsivi, de la care nici nu stii la ce sa te astepti, defapt refuzi sa vezi partea reala a lucrurilor: faptul ca ei te pot privi cel mult ca pe niste obiecte sexuale.
Iata cum la 20 de ani exista o gramada de chestii care te pot intrista si se pare ca totul se invarte intr-un cerc vicios al iubirii esuate si al oamenilor nepotriviti.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Iti recomand acest serial, chiar daca e cu lesbiene, te ajuta sa iti dai seama ca viata gay e frumoasa si deceptii si cu bucurii.

(linkul e la nickname)

Anonim spunea...

Pai, se zice ca homosexualii imbolnavesc societatea...eu cred ca defapt, societatea ii imbolnaveste pe homosexuali !! Exemple sunt destule...majoritatea gay-lor fac pe bisexualii, ca sa se simta si ei ''normali'' si vor din tot din adinsul plozi si sotie, sau comentarii stupide si aberante de genul ''intre 2 barbati nu exista dragoste'' etc...sau exemplul extrem de gay care vrea sa scape de sentimentele lui si sa se simta incadrat - sa te faci preot sau calugar, si te trezesti la 40 de ani ca inca nu ai scapat de acele sentimente, ba in plus, plin de frustrari si furie !!!

Nu cred ca e vina ta ca te indragostesti de astfel de persoane, daca ele formeaza 99% anturajul tau, si a tuturor defapt...crezi ca la mine e diferit ?? Si eu sunt atasat de unu' care face tot figuri dinastea...vina principala o are tata-so, care e un homofob inrait, si l-am auzit zicandui de multe ori ''sper ca nu o sa devii poponar''...cazul ''tatalui'' se intalneste la multi...adica iti mai adauga si parintii anxietati si complexe, pe lange celelalte din partea societatii !!

Extrem de trista situatia !!! Nu ne ramane decat sa gasim ocazii pt Occident, si sa numai privim inapoi !!

Anonim spunea...

Să ştii că de la o vreme şi pe mine mă enervează Clujul din punctul ăsta de vedere... Unii dintre oamenii ăştia sunt peste măsură de insipizi, cum ai zis tu, lipsiţi de entuziasm, nush... I get bored fast, that's just me...

Georges D. spunea...

Intr-adevar tema ,gay'' este ff tabu in Romania din pacate, asta si datorita faptului ca suntem cu 100 de ani in urma civilizatiei occidentale. Este intr-adevar un mare pacat ca sa te exilezi in partea vestica, unde vei gasi mai multa tolerantasi poate si un om de acelasi sex, care sa se indragosteasca intr-adevar de tine(numai din simplu motiv, ca estista toleranta)Aici in Romania frica de a nu fii descoperiti, ucide multe posibile relatii, deoarece mereu trebuie sa ne ascundem,..vai sa nu ma vada , ca oare ce-o sa zica ca sunt asa??...E trist, dar adevarat,deci fratii mei mai avem mult de asteptat pana cand intr-adevar si aici ne vom bucura de asa ceva.
In Cluj, ce-am observat eu, nu prea sunt oameni gay, de treaba, ff rar ma gasit ceva mai oke...:(( Asta e....

Anonim spunea...

toti zic ca va trece cu siguranta....insa cati uita de iubirea de la 16-17 ani? de primul tip cu care si-au povestit de toate? si si-au facut visuri? dar totul se spulbera...societatea da, la fel ca timpul, ucide totul :)

Anonim spunea...

perfect de acord cu anonim!!!

Anonim spunea...

mi-e dor de tine :)

Anonim spunea...

Sa stii ca iti citesc blog-ul si plang cateodata. Mi-e dor de tine si sper sa imi faci o vizita in decembrie pe la Pitesti , te rog mult. Parerea mea cu privire la iubirile mioritice este ca toti acesti figuranti si care vad numai bani in fata ochilor de care ne tot indragostim noi sunt niste ratati , de cele mai multe ori fara scoala si incostienti de lumea in care traiesc. Occidentul nu e o solutie foarte usoara , omoara vise si te maturizeaza la foc automat.

Besc,

Bogdan